czwartek, 13 stycznia 2011

Jeszcze o Świętach Bożego Narodzenia...


Wiem, że troszkę już późno na świątecznego posta, ale nie darowałabym sobie gdybym takiego nie zamieściła. Mam nadzieję, że zapamiętaliście te Święta jako najpiękniejsze i najbardziej wyjątkowe, u mnie było tak......


Po choinkową inspirację odwiedziłam Paulinkę, zmodyfikowałam tylko rodzaj materiału, otrzymałam stosowne pozwolenie na odgapienie i oto ona:





Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i miłego dnia życzę. Do następnego razu :)
Aga





14 komentarzy:

  1. Witaj Kochana :)
    Cieszę się że jesteś. Piękne mieszkanko i dekoracje.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi miło że dołączyłaś :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. No noooo, jestem zachwycona, zapowiada się bardzo ciekawie! ;)
    Trzymam kciuki i obiecuję, że będę u Ciebie gościć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej,hej..właśnie odkryłam Twój blog:) bardzo mi się podoba! zostaję na dłużej i zapraszam do mnie:)

    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tu pięknie u Ciebie!

    Ja też zaczynam przygodę z blogowaniem dopiero, więc rozumiem wyzwanie:)

    Ciepłe myśli Ci posyłam i najlepsze zyczenia,

    Michasia

    OdpowiedzUsuń
  6. witaj moja droga, jeszcze kilka dni temu pisałaś że nie masz bloga i pytałaś czy możesz brać udział w moim Candy - dobrze Cię pamiętam, a tu proszę już stawiasz pierwsze kroki i już masz dobre wyniki - cieszę się bardzo i dziękuję za zaproszenie - będę tu zaglądać i życzę powodzenia !!! ewa

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie się zapowiada! Będziemy często zaglądać! Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam:) Fajnie tu u Ciebie. Widzę cudne fototapety. Przymierzam się powoli do zakupu, ale nie mogę się zdecydować... Powodzenia zatem, mnóstwa postów życzę i na pewno będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  9. No proszę :) jeszcze jedna zakręcona kobitka do naszego zakręconego blogowego świata :) Witam serdecznie. Pięknie się zapowiada ... z pewnością będę u Ciebie częstym gościem :) Pozdrawiam i miłej zabawy z blogspotem życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja też mam takie serduszka i taką choineczkę. Zgadnij skąd?????Buziole.

    OdpowiedzUsuń
  11. Petite Juliette ma dobry gust a Twój blog ciekawie się zapowiada:). Przy okazji zapraszam do mnie http://longredthread.wordpress.com/
    Piszę tam o moim szyciu i przeróżnym DIY. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. No niech mnie!A jednak sie skusilas i chyba jest to jedna z najlepszych twoich decyzji hahaha. Slonko,zycze milego blogowania,poznania masy ciekawych ludzi ,natchnienia i checi do tworzenia:-) .Pokazuj co popadnie i niczym sie nie tremuj.Wcale nie masz 2 lewych rak-wiesz o co mi chodzi:-).Caluski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochane, ojej, nie spodziewałam się tylu gości :)
    Bardzo, bardzo mi miło,cieszę się że do mnie dołączyłyście,
    Romantyczna Kobieto - zapraszam, zapraszam :)
    Olu- dziękuję, a u Ciebie już byłam, cudnie :)
    Michasiu- to w takim razie Tobie również życzę powodzenia,
    Ewuś - :)),
    Joasiu- nad fototapetą to też się zastanawiałam wieki :)
    Labarnerie- Wasze blogi to już naprawdę długo obserwuję i bardzo mi miło że mogłam do Was dołączyć :)
    Petite- dzięki- Ty wiesz za co :)
    Longredthread - cieszę sie , że jesteś :)
    Aneczko- zakręcona babeczko , trzymaj za mnie kciuki :)
    Buziaki ogromne Wam przesyłam :)
    Ściskam mocno
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam :) jestem pierwszy raz u Ciebie, a tutaj tak pięknie :) No ale w końcu trafiłam i na pewno będę wracać :) Pozdrawiam cieplutko Agata

    OdpowiedzUsuń