poniedziałek, 17 stycznia 2011

O prezentach będzie i .....odsłona pokoju Hani cz.I

Niektóre z Was już na pewno mają dosyć wpisów pt. Boże Narodzenie, ale w związku z tym, że ja troszkę opóźniona z wpisami jestem, pozwolę sobie już ostatni raz, przyrzekam :)
O prezentach będzie tym razem....a mianowicie otrzymałam piękne kartki świąteczne, pierwsza jest od Ushii, oto ona:


natomiast druga od Julii, razem z przecudnej urody konikiem dla mojej Hanusi:



dziękuję Wam Kochane za te cudności, nawet nie wiecie ile radości mi sprawiłyście :)
Na tym koniec wspominek świątecznych, chciałabym Was zaprosić do wędrówki po pokoju mojej córeczki, długo się zastanawiałam w jakich kolorkach urządzić Jej pokoik, wiedziałam, że z różu nie do końca chcę rezygnować, ale żeby nie "przesłodzić" dodałam .... niebieskie akcenciki, gdzie tam akcenciki, akcenty wielkie i tyle  :) a z efektu jestem bardziej niż zadowolona. Zaczynamy zatem:


Moim zdaniem niebieska ściana super współgra z różową, ławeczka, w której zakochałam się od pierwszego wejrzenia i  wiedziałam już że zagości na stałe w tym właśnie miejscu.


Motylki też musiały tu trafić, są przepiękne, Hani też się podobają :), ciekawe jest to, ale w pewnym momencie zdałam sobie sprawę z tego, że urządzam ten pokój tak jakbym to ja była małą dziewczynką i zastanawiałam się czy mnie by się podobał, może dążyłam do stworzenia obrazu idealnego pokoju, który narodził się w głowie dawno dawno temu....


Z pele mele ,ze zdjęcia powyżej, jestem bardzo, bardzo dumna, to była pierwsza rzecz, którą wykonałam swoimi rączkami. Kompletowałam wszystkie potrzebne rzeczy okropnie długo, ale w końcu przystąpiłam do akcji i oto właśnie efekt. Mnie się bardzo podoba.
I ostatnie zdjęcie w pierwszej odsłonie pokoiku,świeczka, która mnie zauroczyła swoją fakturą:


I to by było na tyle na razie.
Dobrej nocki Wam wszystkim życzę i do następnej odsłony :)
Ściskam Was mocno
Aga

















7 komentarzy:

  1. Przepiękny! Wymarzony pokój dla małej dziewczynki :) A połączenie różu i niebieskiego rewelacyjne! Gratulujemy pomysłu i talentu! Hanusia może być dumna ze swojej mamy :) Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokoik naprawdę uroczy:) idealny dla małej dziewczynki!

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja nie rozumiem, dlaczego Ty wcześniej bloga nie założyłaś!!! Niesamowitą radość byś nam sprawiła fotorelacją z etapów pracy ;)) Efekt końcowy fantastyczny. Jak kiedyś będę "mamą", na pewno urządzę podobnie pokoik dla swojej pociechy :) Jestem zauroczona!
    A pele-mele super! ;))
    Ściskam i prosimy o więceeeeeej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochane,cieszę się ogromnie, że Wam się podoba,

    Kasiu,Aniu,Oluś dziękuję za miłe słowa :)

    Romantyczna Kobieto-lepiej późno niż wcale :) będzie więcej już niebawem...
    Ściskam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepełniony dumą ze swojej zdolnej żony, że wreszcie zdecydowała się ujawnić światu swoje talenty sam założyłem bloga (o zupełnie innej tematyce) :)

    Pozdrawiam
    Dumny Mąż

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozdrawiam dumnego męża. Aguś jak miło zobaczyć akcenciki z mojego sklepiku. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. witaj Kochana :)
    Ogromnie sie ciesze, ze jednak sie zdecydowałaś!
    Trzymam kciuki, bys się dobrze przy tym bawiła :))
    Sciskam!

    PS.
    Przepraszam, że dopiero teraz i przepraszam, że milczałam mailowo - no ale iwesz dlaczego...
    Buziaki dla Ciebie i Haniusi!!

    OdpowiedzUsuń