czwartek, 10 września 2015

Ze mną można tylko pójść na wrzosowisko i zapomnieć wszystko :)

Witajcie,
Piękny dzień dziś mamy, ale już czuć jesień w powietrzu, chociaż słyszałam, że niby ostatnie dni września mają być upalne! Nie wierzę za bardzo w te prognozy, ale gdyby się tak miało zdarzyć to jestem jak najbardziej za :)
Dzisiaj odprowadziłam swoją córcię do szkoły i odwiedziłam swój ulubiony sklep ogrodniczy. No a tam cuda - nie mogłam się oprzeć cudnym, puchatym wrzosom.


Wiecie co, nie wyobrażam sobie już mojego balkonu bez wrzosów jesienią, potem dorzucę kilka dekoracji z dynią w roli głównej i moja ulubiona pora roku nabiera pięknych kolorów, jeszcze żeby to słonko nam świeciło jak najdłużej to byłabym przeszczęśliwa!
No więc zakasałam rękawy, bo jeszcze musiałam uporać się z uschniętymi już krzakami pomidorów i papryk i już taki oto efekt :)












Już jesień
rodzi się w moich oczach .
Króluje
przez kilka miesięcy
i odchodzi
JESTEM JAK JESIEŃ
złota ,
szczera
ciepła
zimna .
KOCHAM JESIEŃ

Maria Jasnorzewska Pawlikowska

pozdrawiam Was cieplutko,
ściskam
Aga




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz