poniedziałek, 9 listopada 2015

Już czas?

W związku z tym, że Świeto Zmarłych już za nami, zaczęłam powoli czynić przygotowania w kontekście dekoracji świątecznych :) Tak, tak wiem, że jeszcze dużo czasu, ale przynajmniej na spokojnie skompletuję sobie to wszystko, o czym zapomniałam w ubiegłym roku :)
Zaczęłam od wianka, marzyłam o takim już od dawna, a teraz w związku z tym, że jeszcze nie ma szału świątecznego, to zamówiłam kilka dni temu i już do mnie dotarł.
Szczerze Wam powiem, że jestem urzeczona nim, jest słodki, uroczy i prześliczny i sto razy bardziej robi wrażenie na żywo:)
Na pewno części Wam firma Greendeco jest znana, ale naprawdę ich bardzo polecam :)
www.greendeco.org, można też ich znaleźć na Facebooku:)




Te laleczki na sankach, rękawiczki, białe dzwoneczki i miniaturowe narty :) Obłęd!!!
Polecam Wam z całego serca:)

Życzę Wam Kochani cudownego tygodnia!
Ściskam Was,
Agnieszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz