piątek, 17 lipca 2015

Stoliczku nakryj się :)

Witajcie,
Dawno temu obiecałam Wam, że pokażę mój nabytek, który "upolowałam" podczas jednych z naszych nadmorskich wakacji.
Tak wyglądał przed metamorfozą:


A tak wygląda w tej chwili, po procesie bielenia metodą suchego pędzla :)
Krok po kroku w bardzo przystępny sposób opisała tę metodę Asia z Green Canoe dlatego nie będę się powtarzać, tutaj możecie o tym poczytać:
mygreencanoe.blogspot.com/2011/10/bielenie-fotela-krok-po-kroku.html

Zobaczcie same:




 w przybliżeniu wygląda tak:


Jestem bardzo zadowolona z efektu, stolik mi służy już dosyć długo, a dzięki kółeczkom, które są przymocowane do nóżek, zmienia swoje położenie bardzo często.

Ciekawa jestem Waszych planów na najbliższy weekend? Pogoda ma być piękna:)

Cudownego weekendu Wam życzę, do następnego razu :)
pozdrawiam
Agnieszka




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz