niedziela, 18 stycznia 2015

Moja nowa pasja....coaching



A więc co robiłam przez czas, kiedy mnie nie było?
ODP: Uczyłam się i rozwijałam!

Przez ten czas ukończyłam Szkołę Trenerów Biznesu uzyskując dyplom Trenera oraz ukończyłam Studium Zawodowe Coacha Biznesu NOVO.
Jestem więc praktykującym coachem w trakcie akredytacji ICF na poziomie Associated Certified Coach (ACC).

Na pewno część z Was słyszała o coachingu. Dla innych może być to coś zupełnie nowego…

Coaching jest wspaniałą metodą do pracy z ludźmi, którzy chcą odkryć swój potencjał, którzy chcą COŚ ze swoim życiem zrobić, chcą zmiany, ale nie wiedzą od czego zacząć.

Coaching to rozmowa między dwiema osobami coachem i klientem, rozmowa, która polega przede wszystkim na zadawaniu przez coacha inspirujących pytań.

Coach może pracować z Klientem w obszarach związanych z pracą zawodową, rozwojem kariery, finansami, zdrowiem i relacjami interpersonalnymi. Klienci dzięki pracy coachingowej ustalają konkretne cele, podejmują trafne decyzje i pełniej korzystają ze swoich naturalnych umiejętności, ze swojego naturalnego potencjału, podnosząc przez to jakość swojego życia.

Coachowie nauczeni są słuchania, obserwowania, dążą do odblokowania potencjału, wydobycia rozwiązań i odpowiedzi, które są w kliencie.
Coach ma postawę, w której postrzega klienta jako osobę kompletną, kreatywną i pełną pomysłów.

Zapraszam do pracy coachingowej ze mną. Może masz jakiś dylemat, nad którym ostatnimi czasy rozmyślasz, może chciałbyś wykreować nowe pomysły, może zastanawiasz się nad jakąś zmianą, nie wiesz od czego zacząć?

Zapraszam Cię do poznania coachingu! Proponuję sesje coachingowe w Warszawie lub przez telefon lub skype.

Może się teraz zastanawiasz czy mają sens, takie sesje przez telefon, otóż tak, większość coachów na świecie właśnie pracuje w ten sposób. To bardzo dobra metoda, pozwala się wyłączyć i pracować głębiej dzięki temu, że się nie widzimy (osiągasz wówczas głębsze wglądy), jesteś w stanie być bardziej skupiony i wyłączony.
Nie musisz angażować swojego czasu na dojazdy, na spotkania w kawiarni czy w gabinetach.

Zawsze możesz spróbować i zobaczyć jak to będzie działać. Nic Cię to nie kosztuje.
Zapraszam Cię do sesji próbnej, całkowicie bezpłatnej.

Kontakt do mnie:
Nr tel: 535 435 066
E-mail:  coach.agnieszkabloch@gmail.com


Zapraszam Wszystkich tych, którzy chcą popracować coachingowo,  na mojego drugiego bloga:
http://napiszsienanowo.blogspot.com/

Pozdrawiam Was ciepło,
Agnieszka

2 komentarze:

  1. Gratuluje sukcesu, oby Twoja kariera i pomoc ludziom były bardzo pomocne! Czasami i dla mnie przydałby się coach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam w takim razie do sesji próbnej :) pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wpis.

      Usuń